Arbeitszeiten

Cumartesi Kapalı
Pazar Kapalı

En iyi hizmet

Çalıştığımız hastaneler sizler için özenle seçilmiş A+ sertifikalı özel hastanelerdir. Doktorlarımızda kendi dalında bir çok ameliyata girmiş müşteri memnuniyetini benimsemiş hekimlerdir

Randevu Al

Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, decima et quinta decima.

Transfer ve Oteller

1-800-700-6200

Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor…

Berceste

Berceste , özenle seçilmiş profesyonel çalışanlarıyla birlikte toplumun her kesiminden hastaya yüksek kalitede danışmanlık hizmeti sunmak , sizler için en doğru seçimi yapmak adına uzun araştırmalar sonucu seçilen en iyi hastane ve doktorlarıyla , 7/24 sizin hizmetinizde. Başta sağlığınız olmak üzere güzelliğinizin sizin için ne kadar önemli olduğunu çok iyi biliyor ve bu bilinçle sizlere çözümler öneriyoruz. Anlık değil, kalıcı ve gerçek sonuçları, müşterilerimize sunma hedefimiz, mutlu müşterilerden oluşan bir referans havuzu oluşturmamızın en önemli parçasıdır.

Sizlere Ne Sağlıyoruz ?

• Profesyonel ekibimizle birlikte sizlere en iyi hizmet verecek doktor ve hastanelerle anlaşma sağlıyoruz
  • Sizin adınıza tüm yapılacak işlemleri kordinatör ekibimizle planlıyoruz
  • Adınıza uçak bileti alıyor ve sizi konforlu bir yolculukla ulaşımınızı sağlıyoruz.
  • Uçaktan indiğiniz zaman VİP transfer hizmetimizle birlikte havalimanından transferinizi alıyoruz.
  • Anlaşmalı olduğumuz 5 yıldızlı otellerden birine VİP aracımızla birlikte sizi evinizde gibi hissettirecek odanıza yerleştiriyoruz.
  • Ameliyat günü tekrar VİP aracımızla sizi otelinizden alıp , anlaşmalı olduğumuz A+ sertifikalı hastanemize ulaşımınızı sağlıyoruz.
  • Alanında uzman doktorumuzla görüşüp işlem hakkında sorularınızı sorup aklınızdaki tüm soru işaretlerini kaldırıp işleme başlıyoruz.
  • İşlem bittikten sonra VİP aracımızla sizi hastaneden alıp otelinize yerleştiriyoruz.
  • Eğer dilerseniz sizi güzel bir tur ile İstanbulun Güzelliklerini sunuyoruz.
  • Berceste Global ile doğru karar vermenizi ve iyi bir hizmet almanızı sağlıyoruz

ESTETİK OPERASYONLAR

SAÇ ve SAKAL EKİMİ

Vücut Estetiği

Yüz Estetiği

Yüz ve Vücut Estetiği

Son Yazılar

De arbeitsgruppe dieser Link ghostwriter bachelorarbeit für neurobiologie, badestr.

Arbeitszeiten

Pazartesi-Cuma 10:00 – 18.00
Cumartesi Kapalı
Pazar Kapalı

En iyi hizmet

Randevu Al

Transfer ve Oteller

1-800-700-6200

Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor…

Berceste

Sizlere Ne Sağlıyoruz ?

• Sizin adınıza tüm yapılacak işlemleri kordinatör ekibimizle planlıyoruz
  • Eğer dilerseniz sizi güzel bir tur ile İstanbulun Güzelliklerini sunuyoruz.